کارت حافظه microSDXC سن دیسک مدل Extreme کلاس A2 استاندارد UHS-I U3 سرعت ۱۶۰MBps ظرفیت ۶۴ گیگابایت

ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت: 64 گیگابایت
  • قابلیت های مقاومتی: مقاوم در برابر پرتو X, مقاوم در برابر سرما, مقاوم در برابر گرما, مقاوم در برابر مغناطیس،
فروشنده: اکوبلاویژه

امتیاز: 5.00 از 1
موجود در انبار اکوبلا
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
اکوبلاویژه
امتیاز: 5.00 از 1(عضویت: ۱۳۹۹-۰۲-۰۵)
98.5%
تامین به موقع
100%
تعهد ارسال
97.7%
بدون مرجوعی
50% رضایت از کالا (1 نفر)
کاملا راضی
100%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

توضیحات

قیمت خرید کارت حافظه microSDXC سن دیسک مدل Extreme کلاس A2 استاندارد UHS-I U3 سرعت ۱۶۰MBps ظرفیت ۶۴ گیگابایت

 

کارت حافظه یا کارت حافظه قطعه ای کوچک و نازک در مقایسه با اندازه کلی دستگاه های هوشمند مانند لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، پخش کننده موسیقی و غیره است که به کاربران امکان می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. آنها را در اندازه های بزرگتر ذخیره کنید تا بتوانند حافظه خارجی دستگاه خود را افزایش دهند.

خرید کارت حافظه باید به صورت حرفه ای انجام شود، اما در این بین قطعاً اصطلاحات و ویژگی های زیادی وجود دارد که ۹۰ درصد کاربران ما متوجه آن نخواهند شد! به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه این مقاله از لیست بیست، این نکات مهم را به صورت بسیار مختصر و آسان برای شما شرح دهیم.

آشنایی با انواع مختلف مموری کارت ها

مدل SD

کارت حافظه SD امروزه بیشتر در دوربین های دیجیتال استفاده می شود.
SD مخفف Secure Digital است.
این نوع کارت های حافظه در کلاس های SD، SDHC و SDXC در بازار موجود هستند.
از نظر ظاهری همگی با هم برابر هستند و در استاندارد ظرفیتشان با هم تفاوت دارند.
این بدان معناست که کارت حافظه SD می تواند از ۱ مگابایت تا ۲ گیگابایت باشد.
ظرفیت کارت حافظه SDHC می تواند از ۲ تا ۳۲ گیگابایت باشد.
کارت های حافظه SDXC را می توان با ظرفیت های ۳۲ گیگابایت تا ۲ ترابایت تولید کرد.

مدل MicroSD

این مدل کارت حافظه بیشتر برای تقویت حافظه داخلی موبایل و تبلت استفاده می شود.
کارت های MicroSD را می توان به راحتی با استفاده از آداپتورهای مخصوص خود به کارت حافظه SD تبدیل کرد.
به طور معمول، همه آنها با آداپتورهای خود در جعبه Fuchs خود ارائه می شوند، اما خوب، اگر کارت حافظه شما این امکان را ندارد، اصلاً نگران نباشید. چون به راحتی می توانید مبدل آن را از بازار تهیه کنید.
کارت های حافظه MicroSD همانطور که از نامشان پیداست کوچکتر از کارت های SD هستند.

مدل MiniSD

کارت های MiniSD کارت های حافظه بین دسته های کاربران SD و MicroSD بودند که قرار بود برای دستگاه های هوشمند و قابل حمل نیز استفاده شوند.
اما از آنجایی که میکرو اس‌دی‌ها بازار جهانی کارت‌های حافظه را متحول کرده‌اند، کارت‌های MiniSD تا حد زیادی حذف شده و بعداً فراموش شده‌اند.

مدل CF

اگرچه امروزه اکثر دوربین های دیجیتال با کارت های حافظه SD سازگار هستند، اما هنوز مدل هایی در بازار وجود دارند که با کارت های حافظه CF سازگار هستند.
این کارت های حافظه به دلیل استحکام و دوام در بازار به خوبی شناخته شده اند.
البته اندازه آنها از کارت های حافظه SD نیز بسیار بیشتر است.

نکات مهم هنگام خرید کارت حافظه

انتخاب نوع

اولین نکته در خرید کارت حافظه مربوط به نوع آن است و در این زمینه شما عزیزان باید با مطالعه قسمت قبل و همچنین سازگاری دستگاه هوشمند خود به سراغ انتخاب یکی از کارت های حافظه ذکر شده بروید.

سطح توانایی

پس از انتخاب مناسب نوع کارت حافظه، نوبت به تصمیم گیری در مورد میزان ظرفیت مورد نیاز برای استفاده شما کاربران گرامی می رسد. اول از همه باید بدانید که واحد اندازه گیری ظرفیت گیگابایت است که به اختصار GIG و به اختصار GB نیز خوانده می شود.

۲ کارت حافظه در انواع دیگر به جز ۱ گیگابایت و همچنین ۲۰۰ گیگابایت که به تازگی منتشر شده است. پرفروش ترین کارت های حافظه در ظرفیت های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت می باشد برای تعیین ظرفیت مورد نیاز کارت حافظه خود نیز باید به مشخصات فنی دستگاه خود مراجعه کرده و از ظرفیت آن مطلع شوید.

البته در این زمینه با توجه به میزان مصرف خود کار کنید و به جای اینکه مثلا یک کارت ۱۲۸ گیگابایتی بخرید، بروید خرید کنید و از دو حافظه ۳۴ گیگابایتی استفاده کنید موضوع دیگری است که بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد.

سرعت حافظه

موضوع بعدی سرعت کارت حافظه انتخابی شما عزیزان است. به طور کلی، هرچه سرعت خواندن و نوشتن کارت حافظه بیشتر باشد، زمان بیشتری برای ذخیره اطلاعات و انتقال آن به سیستم های دیگر خواهید داشت.

سرعت کارت حافظه بر حسب مگابایت بر ثانیه (MB/S) اندازه گیری می شود. توجه به این موضوع برای آن دسته از عکاسانی که مجبورند به طور مداوم عکس بگیرند و در حافظه دوربین خود ذخیره کنند بسیار مهم است.

کلاس کارت حافظه

تفاوت زیادی بین آنچه فروشنده در مورد سرعت کارت حافظه شما می گوید و آنچه در عمل خواهید دید وجود دارد. بنابراین نمی توان زیاد به این موارد اعتماد کرد و باید در این زمینه حرفه ای تر باشیم.

برای این کار باید به دسته کارت حافظه ای که انتخاب می کنید توجه کنید. یعنی روی ترانسفورماتور به آن نگاه کنید با لوگویی روبرو می شوید که یک عدد دایره ای در جلوی آن قرار دارد. این عدد می تواند ۲، ۴، ۶، ۸ یا ۱۰ باشد و این نیز به این معنی است که مثلاً حافظه ای با سرعت نوشتن کلاس ۱۰ هرگز کمتر از ۱۰ مگابایت در ثانیه نخواهد بود!

 

 

توضیحات تکمیلی

ظرفیت

64 گیگابایت

قابلیت های مقاومتی

مقاوم در برابر پرتو X, مقاوم در برابر سرما, مقاوم در برابر گرما, مقاوم در برابر مغناطیس،

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت حافظه microSDXC سن دیسک مدل Extreme کلاس A2 استاندارد UHS-I U3 سرعت ۱۶۰MBps ظرفیت ۶۴ گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: