هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD20PURZ ظرفیت ۲ ترابایت

ویژگی‌های محصول
  • نوع رابط: SATA 3.0
  • ظرفیت: دو ترابایت
فروشنده: اکوبلاویژه

امتیاز: 5.00 از 1
موجود در انبار اکوبلا
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
اکوبلاویژه
امتیاز: 5.00 از 1(عضویت: ۱۳۹۹-۰۲-۰۵)
98.5%
تامین به موقع
100%
تعهد ارسال
97.7%
بدون مرجوعی
50% رضایت از کالا (1 نفر)
کاملا راضی
100%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

توضیحات

قیمت خرید هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD20PURZ ظرفیت ۲ ترابایت

 

برای استفاده از سیستم های امنیتی، هارد دیسک های داخلی با سرعت بالا و ظرفیت بالا برای ذخیره سازی داده ها مورد نیاز است. هارد اینترنال WD20PURZ ساخت شرکت وسترن دیجیتال می باشد. این مدل از خانواده سازندگان بنفش بوده و برای استفاده از سیستم های حفاظتی طراحی شده است. سخت افزارها و دستگاه های DVR به یک هارد دیسک با قابلیت ذخیره سازی مداوم داده ها نیاز دارند و باید بتوانند روزانه حجم زیادی از داده ها را ذخیره کنند. WD20PURZ مکانیزمی دارد که به شما امکان می دهد اطلاعات را به راحتی بنویسید. این مدل می تواند خروجی ۶۴ دوربین مداربسته را به طور همزمان ضبط کند و برای استفاده در سیستم های مداربسته ایده آل است.

هارد دیسک دارای ظرفیت ۲ ترابایت و سرعت ۵۴۰۰ دور در دقیقه است. ۶۴ مگابایت کش ذخیره سازی برای کاهش احتمال از دست رفتن اطلاعات در حین ذخیره سازی ارائه شده است. با توجه به کیفیت ساخت خوب هارد WD20PURZ، سازنده اعلام کرد که می تواند سالانه تا ۱۸۰ ترابایت داده را بدون مشکل بنویسد. WD20PURZ به صورت قبض ۳٫۵ اینچی طراحی شده است و این فضا نیاز به نصب دارد. رابط ذخیره سازی یک رابط آشنا SATA 3.0 است و در بهترین حالت می تواند به سرعت انتقال ۶ گیگابیت بر ثانیه برسد.

 

 

توضیحات تکمیلی

نوع رابط

SATA 3.0

ظرفیت

دو ترابایت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD20PURZ ظرفیت ۲ ترابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: