محصولات مرتبط

هدفون بلوتوثی مدل P39 2021

ویژگی‌های محصول
فروشنده: اکوبلاویژه

امتیاز: 5.00 از 1
موجود در انبار اکوبلا
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
اکوبلاویژه
امتیاز: 5.00 از 1(عضویت: ۱۳۹۹-۰۲-۰۵)
98.5%
تامین به موقع
100%
تعهد ارسال
97.7%
بدون مرجوعی
50% رضایت از کالا (1 نفر)
کاملا راضی
100%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

قیمت خرید هدفون بلوتوثی مدل P39 2021

هدفون بلوتوث P39 از امکانات و مشخصات خوبی در کنار قیمت مناسب برخوردار است. در مقایسه با مبلغی که برای آن پرداخت شده است، ارزش خرید بالایی دارد. هدفون بلوتوث مقرون به صرفه و متوسط ​​انتخابی عالی برای خرید هدفون بی سیم با امکانات مناسب و البته قیمت پایین است، این هدفون یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین هدفون ها با فروش بالا می باشد.

ظاهر این محصول زیبا، بسیار پرطرفدار، حرفه ای طراحی شده تا به خوبی در گوش قرار گیرد و تا حد زیادی از ورود صدای محیط جلوگیری کند، بنابراین صدا کامل می شود. به وضوح به سمت گوش حرکت می کند و لذت گوش دادن به موسیقی را دوچندان می کند. علاوه بر این، دارای ۵ رنگ متفاوت و متمایز (مشکی، صورتی، زرد، سبز، آبی) است و به افراد حق انتخاب زیادی می دهد.

کیفیت و میزان صدای خروجی از هدفون یکی از معیارهای اصلی است و هدفون P39 به لطف درایورهای ۴۰ میلی متری خود صدای خروجی خوب و قابل قبولی را پخش می کند و انتخاب خوبی برای موسیقی روزانه است.

از ویژگی های اصلی این هدفون می توان به روش های مختلف ارتباطی اشاره کرد که در شرایط مختلف و یا در صورت نیاز می توان از آنها استفاده کرد. هدفون P39 مجهز به بلوتوث، درگاه ورودی صدا ۳٫۵ میلی متری و همچنین اسلات کارت حافظه Micro SD است و می تواند به هر سه راه متصل شود.

مدیریت کلی موسیقی شامل پخش، مکث، تغییر آهنگ و همچنین تنظیم صدا از طریق کلیدهای کنترل فیزیکی واقع در سمت راست هدست و عدم اتصال به دستگاه برای کنترل وجود دارد.

توضیحات تکمیلی

نوع اتصال

بی سیم و باسیم

رابط ها

جک 2.5 میلی‌متری صدا, شیار کارت حافظه

نوع گوشی

دوگوشی

رنگ

, , , , , , ,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هدفون بلوتوثی مدل P39 2021”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: