هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

(دیدگاه کاربر 1)
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی سیم
  • رابط ها: لایتنینگ
  • نوع گوشی: دوگوشی
فروشنده: اکوبلاویژه

امتیاز: 5.00 از 1
موجود در انبار اکوبلا
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
اکوبلاویژه
امتیاز: 5.00 از 1(عضویت: ۱۳۹۹-۰۲-۰۵)
98.5%
تامین به موقع
100%
تعهد ارسال
97.7%
بدون مرجوعی
50% رضایت از کالا (1 نفر)
کاملا راضی
100%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

توضیحات

قیمت خرید هندزفری بلوتوثی مدل  inpods 12

معرفی و بررسی هندزفری بلوتوثی inpods 12:

بسیاری از هندزفری های بلوتوث با طراحی ایرپاد اپل طراحی شده اند. هندزفری های i11 و i12 بسیار شبیه به ایرپاد اصلی هستند. هندزفری بلوتوث inpods 12 ایرپاد اپل با طراحی هندزفری بلوتوث با زیبایی بیشتر و رنگ های متفاوت است. inpods 12 به رنگ مات هندزفری بلوتوث i12 نیز معروف است. قیمت inpods 12 به دلیل کارایی، امکانات و زیبایی بسیار مناسب است.inpods 12 دارای دو هندزفری بلوتوثی با قابلیت اتصال خودکار به یکدیگر و به موبایل می باشد.

با اتصال خودکار هندزفری به یکدیگر می توانید از آن به عنوان هدفون برای پخش و تماشای فیلم استفاده کنید.Inpods 12 دارای پاوربانک مخصوص (پاور باکس) می باشد. این پاوربانک می تواند هندزفری را تا دو برابر شارژ کند.قیمت این پاد بی سیم رنگی ۱۲ با i12 برابر است با این تفاوت که در رنگ مات به بازار عرضه می شود. برای ۱۲ اینپاد بی سیم رنگی در خدمت شما هستیم.

باتری و نگهداری شارژ هدست بلوتوث inpods 12:

Hensfree Bluetooth Inpods 12 دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۰ میلی آمپر ساعت است که آن را برای یک تا دو ساعت در حالت موسیقی و دو تا سه ساعت در حالت مکالمه شارژ نگه می دارد.

شارژر اینپاد ۱۲ لایتنینگ (آیفون) اما لازم نیست نگران این کابل باشید زیرا در بسته بندی این هندزفری بلوتوث کابل شارژ مخصوصی وجود دارد.

توضیحات تکمیلی

نوع اتصال

بی سیم

رابط ها

لایتنینگ

نوع گوشی

دوگوشی

1 دیدگاه برای هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

  1. امیر پاسخ

    خداییش قیمت عالی
    کیفت خوب
    من که راضی بودم ازش
    دستتون بی بلا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: