هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QT82

ویژگی‌های محصول
  • اتصال: بی‌سیم
  • رابط: بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث: 5.0
  • نوع گوشی: دو گوشی
  • باتری: دارد
  • مناسب برای: مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
فروشنده: داده امنویژه

امتیاز: 0.00 از 0
موجود در انبار اکوبلا
ضمانت اصالت کالا
2 در انبار
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
بازگشت
امتیاز: 0.00 از 0(عضویت: ۱۴۰۲-۱۱-۱۹)
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
0%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

585,000 تومان

1 فروشنده دیگر این کالا
مشاهده

سایر فروشندگان موجود

اکوبلاویژه
امتیاز: 5.00 از 1
2 در انبار
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
585,000 تومان
داده امنویژه
امتیاز: 0.00 از 0
2 در انبار
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
585,000 تومان

توضیحات

هندزفری جزء جدایی ناپذیر گوش دادن به موسیقی و پاسخگویی به تماس های تلفن همراه است و کیفیت صدا و نحوه اتصال آن مهم است. با توجه به انتخاب های مختلف کاربران، هندزفری های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برخلاف هندزفری سیمی قدیمی که کاربران همیشه با کابل ها اشتباه می گرفتند، هندزفری بی سیم به بازار آمد و این مشکلات را تا حد زیادی حل کرد. ایرفون بلوتوث Lenovo QT82 TWS یکی از این دسته است. پس از حذف جک ۳٫۵ میلی متری در گوشی های پرچمدار، این نوع بی سیم بیشتر مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت های زیادی را به خود اختصاص داده است. این هندزفری با ظرفیت شارژ بالا همچنین می‌تواند صدایی شفاف همراه با باس را از درایور دینامیک ۱۳ میلی‌متری به ارمغان بیاورد. هر هندزفری QT82 دارای پنل های لمسی است که می توان از آنها برای کنترل عملکرد هندزفری استفاده کرد. هنگامی که موسیقی در حال پخش است، می توانید با یک لمس هندزفری (هندزفری صفحه لمسی) موسیقی را متوقف کرده و دوباره موسیقی را پخش کنید. این پروسه همانند تماس است و می توانید پس از تماس با یک پنل با خود تماس بگیرید و به تماس پاسخ دهید و پس از اتمام تماس با انجام مجدد آن تماس را قطع کنید. باتری گوشی بلوتوث لنوو QT82 ظرفیتی در حدود ۳۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و هر کدام از گوشی ها ۳۰ میلی آمپر ساعت هستند. مدت زمان شارژ در حالت موسیقی حدود ۴ ساعت است. البته این تخمین ها به میزان صدایی که با آن موسیقی گوش می دهد بستگی دارد. یک پورت نوع C برای شارژ هندزفری در نظر گرفته شده است تا سرعت این فرآیند افزایش یابد. همچنین با ال ای دی هایی که روی بدنه هندزفری قرار می گیرند، مشخص می شود که مقدار باقی مانده هندزفری چقدر است و چه زمانی نیاز به شارژ دارد. هندزفری لنو QT82 دارای بلوتوث نسخه ۵ می باشد و با این هندزفری می توان تا فاصله حدود ده متری (بدون هیچ مانعی بین هندزفری و گوشی) بدون کیفیت صدا به موسیقی گوش داد و گوش داد.








توضیحات تکمیلی

اتصال

بی‌سیم

رابط

بلوتوث

نسخه‌ی بلوتوث

5.0

نوع گوشی

دو گوشی

باتری

دارد

مناسب برای

مکالمه , ورزش , کاربری عمومی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QT82”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: