تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
No products in the cart.

شیوه‌های ارسال سفارش

شیوههای ارسال سفارش در اکوبلا بنا بر ماهییّت محصولات که انواع و اقسام روتختی و کالای خواب هستند، مناسبسازی شدهاند.

به این معنا که در تمام شیوهها و روشهای مورد استفاده برای ارسال سفارشات، بروز هر گونه مشکل و اتفاقی را پیشبینی کردیم تا از بروز آنها جلوگیری کرده و صفر تا صد مراحل را در بهترین حالت ممکن انجام دهیم.

اگر با ما همراه شوید با شیوههای ارسال سفارش اکوبلا بیشتر آشنا خواهید شد.

شیوههای ارسال سفارش با توجه به چه عواملی تعیین میشوند؟

در اکوبلا شیوههای مختلفی برای ارسال سفارش وجود دارد، زیرا هر سفارشی از شرایط مجزایی برخوردار است و باید بنا بر شرایطی که دارد از طریق شیوه و روشی مناسب ارسال شود.

از این رو حال سوال این جاست، شیوههای ارسال سفارش با توجه به چه عواملی تعیین میشوند؟

عوامل تعیین کننده شامل موارد مختلفی میشود که تعدادی از آنها را در پایین آوردهایم:

  • اندازه و حجم سفارش

  • مقصد تحویل گیرنده

  • تعداد سفارشات

  • زمان ثبت سفارش

  • نحوه پرداخت

  • و از همه مهمتر اولویتها و معیارهای مشتریان است، زیرا هر کسی میتواند خواسته خود را ترتیب اثر داده و سفارشاش را از طریق شیوهی مورد نظر خود تحویل بگیرد.

دیدیم که عوامل گوناگونی بر این فرایند موثر هستند، بنابراین نمیتوان به طور دائم فقط از یک شیوه برای ارسال سفارشات استفاده کرد. اکوبلا در کنار تمام مزایا و ویژگیهای مثبتی که دارد، پیش از هر کاری این مسئله را نیز تمام و کمال بررسی کرده تا از مناسبترین و بهترین شیوهها استفاده کند.

از این جهت باید بگوییم مشتریها نباید به هیج وجه نگران فرایند ارسال محصولات خود باشند و فقط باید با خیالی آسوده به انتخاب و ثبت سفارش بپردازند تا در نتیجه از طریق مناسبترین روش محصول خریداری شده خود را تحویل بگیرند.

ارسال سریع با پست پیشتاز

یکی از پراستفاده شیوههای ارسال سفارش با پست پیشتاز است. پست پیشتاز شامل سفارشاتی میشوند که باید در زمان کمتری، تحت بهترین شرایط به مقصد برسند.

افراد برای انتخاب این شیوه باید هنگام ثبت خرید خود گزینهی مربوط به سفارش پیشتاز را انتخاب کنند. با انتخاب سفارش پیشتاز دیگر لازم نیست مدت زیادی را صبر کنید.

ارسال سفارش به صورت معمولی

هنگامی که سفارش به طور عادی ارسال می شود، روال همیشه رعایت می شود و سفارشات در صف ارسال قرار می گیرند. در این روش نه تنها همه جوانب احتیاط رعایت می شود، بلکه سعی می کنیم در اولین فرصت مرسولات را به مقصد برسانیم.

شایان ذکر است در صورت ثبت بموقع خرید و انتخاب روش مرسوم ارسال، محصول خریداری شده را در کمترین زمان تحویل خواهید گرفت.

بهترین زمان عمدتاً صبح تا ظهر و در روزهای غیر تعطیل است. یعنی سفارش هایی که در ساعات کاری ثبت می شوند اغلب در ردیف اول ارسال قرار می گیرند.

با تمام این اوصاف، حتی اگر در زمان های ذکر شده نتوانید ثبت نام کنید، جای نگرانی نیست، زیرا تعهد ما اولین هدف ماست و همواره سعی می کنیم به بهترین نحو به تعهدات خود در قبال تمامی مشتریان عمل کنیم.

شیوه ارسال سفارش برای تهران و شهرستانها

کاملا واضح است که نحوه ارسال درخواست ها به تهران و شهرستان ها متفاوت است. برای سفارش هایی که باید مسیر طولانی تری را طی کنند، شرایط جداگانه ای در نظر گرفته ایم تا به موقع و بدون آسیب به دست گیرنده برسد.

وسایل نقلیه، نوع بسته بندی و زمان ارسال سفارش به شهرستان ها با تهران متفاوت است و به طور کلی هر سفارش را با توجه به شرایطشان از راه های مناسب ارسال می کنیم.

 

وسایل نقلیه برای ارسال سفارش

سفارش خرید خودرو یکی از مهمترین موارد است. تحویل مطمئن کالا به مقصد همواره یکی از دغدغه های اصلی فروشگاه های اینترنتی و خریداران این گونه فروشگاه ها، حمل بار بالا می باشد، ضمن اینکه استفاده از وسیله نقلیه مناسب، ایمنی سفارشات را در فرآیند ارسال تضمین می کند.

هر سفارش با توجه به شماره و مقصد خود باید از طریق وسیله نقلیه جداگانه ارسال شود. مثلاً در العقوله از وسایل مختلفی استفاده می شود که از آن جمله می توان به اتومبیل، اتوبوس، کامیون، کشتی و مانند آن اشاره کرد. مهمترین عامل در انتخاب وسیله نقلیه مقصد محصول است. یعنی تسریع در مسیر و تحویل سفارشات به مقصد به بهترین شکل ممکن برای ارسال سفارشات تعیین می شود.

در پایان لازم به ذکر است که تمامی روش ها و رویه ها بر اساس شرایط خود مستلزم هزینه های جداگانه هستند، یعنی هزینه ارسال درخواست ها بر اساس روش مورد استفاده تعیین می شود. البته شایان ذکر است که با توجه به رفاه حال مشتریان، اکوبلا سعی می کند در کنار خدمات درجه یک که ارائه می دهد، کمترین هزینه را نیز داشته باشد. با آکوبلا علاوه بر اینکه سفارشات خود را از طریق بهترین روش های ارسال تحویل می دهید، هزینه ای ناچیز و بسیار مقرون به صرفه را نیز پرداخت خواهید کرد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.
.