تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
No products in the cart.

حریم خصوصی

با توجه به شرایط خرید اینترنتی، حفظ حریم خصوصی در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا یکی از مهم ترین اولویت های هر فردی که مرجع خرید اینترنتی را انتخاب می کند، رعایت پروتکل های حفظ حریم خصوصی است.

اکوبلا از این نظر بی نقص است و بهترین شرایط را برای همه جنبه ها ایجاد کرده است تا مشتریان در هنگام خرید نگران حفظ حریم خصوصی نباشند. بنابراین باید بگوییم که یکی از مزیت های بزرگ ما توجه ویژه به حریم خصوصی افراد است.

از آنجایی که ممکن است تعجب کرده باشید که سایت ما در این زمینه چقدر خوب عمل می کند، ما همچنان به باز کردن این موضوع و بررسی آن از منظری جامع تر ادامه داده ایم. به طور کلی تمامی پروتکل های حفظ حریم خصوصی اکوبولا را ذکر کرده ایم تا بدون دغدغه خریدی درجه یک را تجربه کنید.

پروتکل های امنیتی مورد استفاده در EcoBula چیست؟

نمایندگان ما به خوبی از موضوع حفظ حریم خصوصی آگاه هستند و می دانند که رعایت پروتکل های آنها در جلب اعتماد مشتریان بسیار موثر است. در واقع از آنجایی که در وهله اول نیاز به جلب اعتماد و ایجاد فضای امن برای خرید مردم داریم، به بحث خریدهای خصوصی پرداخته و از هیچ اقدامی در این زمینه دریغ نکرده ایم.

پروتکل های مورد استفاده در اکوبلا برای تضمین امنیت و حریم خصوصی افراد عبارتند از:

  • تامین امنیت اطلاعات کاربران در زمینه ساخت اکانت و ثبت سایت

  • اطلاعات مربوطه را در بخش ثبت درخواست نگه دارید

  • از امنیت اطلاعات در فرآیند پرداخت اطمینان حاصل کنید

لازم به ذکر است که به دلیل حفظ حریم خصوصی، توانستیم تمامی مجوزهای قانونی را کسب کنیم. به طوری که مراجع صدور مجوز هر یک از خدمات سایت را برای ارائه مجوز مطابق با قوانین بررسی کردند. به عبارت دیگر حفظ حریم خصوصی یکی از مهمترین دلایل اخذ مجوز اکوبلا است.

امنیت اطلاعات کاربران

هنگام خرید از Aquola، کاربران ملزم به ارائه انواع اطلاعات و اطلاعات شخصی هستند که باید ایمن و محافظت شوند.

از آنجایی که داشتن یک سری اطلاعات برای پردازش و ارسال سفارشات ضروری است، شرایط مساعد و محیطی امن را فراهم کرده ایم و از داده های ارائه شده توسط مشتریان محافظت می کنیم.

امنیت فرایند پرداخت

همانطور که می دانید خرید اینترنتی عمدتا از طریق روش پرداخت الکترونیکی انجام می شود. به همین دلیل زمان برد تا خرید آنلاین و آفلاین در جامعه جا بیفتد، زیرا واضح است که با وجود پرداخت الکترونیکی، اعتماد به خرید آفلاین برای جوامع ناآگاه دشوار است.

اما به مرور زمان با ایجاد بسترهای امن پردازش پرداخت و کسب تجربیات رضایت بخشی در این زمینه اعتماد جلب شده است. البته اعتماد فقط برای مشتریانی قابل جلب است که از درگاه های امن بانکی استفاده می کنند و طبق قوانین کشور عمل می کنند.

اکوبلا نیز با حساسیت زیادی در این زمینه فعالیت کرده و موفق به ایجاد بالاترین درجه شرایط شده است. یعنی با توجه به بررسی‌ها و تلاش‌های جامع خود، محبوب‌ترین درگاه‌های بانکی را برای مشتریان برای انجام پرداخت‌های الکترونیکی فراهم کرده‌ایم.

لازم به ذکر است در این درگاه ها کلیه اطلاعات کارت بانکی شخصی در امن ترین شرایط نگهداری می شود و غیرقابل هک شدن است.

سعی کنید با اکوبلا در زمینه حفظ حریم خصوصی خرید کنید

به طور کلی در طراحی سایت و ارائه خدمات فروش تمامی جوانب را در نظر گرفته ایم و سعی کرده ایم از هیچ مشکلی غافل نشویم. در این بین ما نه تنها به راحتی از کنار موضوع حریم خصوصی گذشتیم، بلکه پروتکل های مربوطه را با تمام جزئیات رعایت کردیم.

با خرید از اکوبلا علاوه بر بهره مندی از ده ها سرویس ممتاز، خریدی در چارچوب حریم خصوصی را تجربه خواهید کرد و از انتخاب خود بسیار راضی خواهید بود.

پس در وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و وارد کردن دقیق و صحیح هر یک از آنها تردیدی به خود راه ندهید. اطلاعات شناسایی، آدرس محل تحویل، شماره تماس و آدرس ایمیل از جمله اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در سایت و ثبت سفارش می باشد.

اکوبلا تا کنون با احترام به جایگاه مشتری در حفظ حریم خصوصی وی و دریغ نکردن از هیچ اقدامی سعی کرده است بهترین هماهنگی ها را انجام دهد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.
.