تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
No products in the cart.

رویه ارسال سفارش

روش سفارش در اکوبلا یکی از مواردی است که به طور خاص به آن پرداخته شده است و همه عوامل مربوط به این بخش در بهترین حالت قرار دارند. امور مربوط به ارسال سفارش بر عهده سخت کوش ترین و متعهدترین تیم می باشد تا کلیه سفارشات بدون مشکل به دست خریداران برسد.

مراحل و مراحل ارسال سفارشات فردی با حساسیت بالایی مطابق با تعهد ما به مشتریان انجام می شود تا جایی که همه چیز را پیش بینی می کنیم و شرایط را مطابق با همه مسائل و رویدادها ایجاد می کنیم.

حال برای آشنایی بیشتر با مراحل ثبت سفارش اکوبلا، در این زمینه به صورت شفاف تری صحبت کرده و نکات مهمی را که مشتریان باید بدانند اشاره کرده ایم.

مراحل ارسال درخواست

مراحل ارسال درخواست ما به شرح زیر است:

  • ابتدا سفارش ثبت شده توسط مشتری توسط کارشناسان بررسی شده و وارد مرحله پردازش می شود.
    پس از پردازش، مرحله پر کردن انجام می شود.
    سفارش بر اساس آدرس مشتری و انتخاب نحوه ارسال از طریق خریدار با روش‌های معمول و پیشرو تکمیل می‌شود. ناگفته پیداست که شرایط اعزام ونگارد بهتر از اعزام عادی است.

در تمامی مراحل سفارش، نظر و انتخاب مشتری نیز لحاظ می‌شود، زیرا در هنگام ثبت سفارش، گزینه‌های مختلفی را در اختیار خریداران قرار داده‌ایم تا با توجه به سلیقه و نظر خود، از روش مناسب ارسال سفارش‌های خود استفاده کنند.
لازم به ذکر است که انتخاب یکی از گزینه های ارسال سفارش به صورت معمول یا از قبل و همچنین محل تحویل سفارش از جمله عوامل موثر در نوع رویه ارسال سفارش می باشد.

ویژگی های ارسال سفارش در اکوبلا

فرآیند ارسال سفارش در اکوبلا به گونه ای برنامه ریزی و اجرا می شود که بر اساس اولویت ها و انتظارات مشتری باشد. در واقع ما برای رسیدن به این سطح از کیفیت ابتدا خود را به جای خریداران قرار می دهیم تا با درک وضعیت آنها شرایطی را با بهترین امکانات برای ارسال سفارش فراهم کنیم.

ثبت سفارش در اکوبلا از آنجایی که دارای ویژگی های زیادی است، ما آنها را در چند مورد خلاصه و نام گذاری کرده ایم تا در مورد فرآیند بیشتر بدانید:

  • تمامی سفارشات به دقت بررسی می شود تا بسته های ارسالی مطابق با سفارش مشتری باشد. این به این معنی است که هنگام تحویل بسته هیچ تضادی وجود نخواهد داشت و شما باید خیالتان از این بابت راحت باشد.

  • بسته بندی محصول کاملا ایمن و استاندارد می باشد به طوری که حتی مسافت های طولانی نیز هیچ آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد.
    پس از مورد قبلی لازم به ذکر است که ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور در بهترین شرایط انجام می شود و نگران دور بودنتان نباشید.

  • کیفیت و سرعت را تیم اعزامی اکوبلا بسیار مهم و مکمل می دانند به طوری که فرآیند اعزام با وجود سرعت بالای آن بهترین کیفیت را دارد و می توانید هم از کیفیت و هم از سرعت بهره مند شوید. لازم به ذکر است زمان تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن بوده و طبق تعهدات، فرآیند تحویل در اولین فرصت صورت می گیرد.

  • ما از مناسب ترین وسایل نقلیه برای حمل و نقل محموله ها استفاده می کنیم. این ویژگی نکته مثبتی در روند ارسال سفارش ما می باشد زیرا حفظ سلامت و کیفیت محصول و همچنین تحویل به موقع آن به نوع وسیله نقلیه مورد استفاده بستگی دارد.

موارد موثر برای ارسال درست سفارش

گاهی اوقات ارسال صحیح سفارش خارج از کنترل ما است زیرا اگر مشتری مراحل موثر ارسال سفارش را به درستی انجام ندهد می تواند منجر به بروز مشکل شود.

مهمترین و موثرترین عامل در ارسال صحیح سفارش، درج صحیح آدرس محل تحویل است. در کادری که برای نوشتن آدرس تحویل آماده کرده ایم باید مشخصات محل تحویل به طور کامل و صحیح نوشته شود تا مامور تحویل به راحتی به مقصد برسد.

به طور کلی هنگام سفارش باید تمام اطلاعات مورد نیاز و مورد نیاز را صادقانه و با دقت وارد کنید تا برای ادامه مراحل مشکلی پیش نیاید. شماره تماس خریدار نیز یکی از مهمترین اطلاعات درخواستی است که باید متعلق به گیرنده و در دسترس باشد.

چند نکته مهم برای تحویل سفارش

در اینجا چند نکته مهم برای تحویل سفارش، و نکات ساده ای که برای تحویل صحیح سفارش ضروری است، آورده شده است.

در هنگام تحویل باید کارت شناسایی خود را به مامور تحویل ارائه دهید تا اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت سفارش با اطلاعات شناسنامه توسط نماینده تطبیق داده شود و در صورت صحیح بودن اطلاعات، مرسوله تحویل داده شود.

مراحل ارسال سفارش اکوبلا به این صورت است که افراد می توانند محصول را هنگام تحویل بررسی کرده و از اصالت و وضعیت آن اطمینان حاصل کنند. به طور کلی باید گفت که به همه جوانب فکر می کنیم و مراحل سفارش را انجام می دهیم تا تمامی مراحل بدون مشکل و با اولویت های همه مشتریان مطابقت داشته باشد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.
.