لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل Pavilion 15-EH1070WM

ویژگی‌های محصول
  • سری پردازنده: Ryzen 7
  • ظرفیت حافظه RAM: هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
  • اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
فروشنده: اکوبلاویژه

امتیاز: 5.00 از 1
موجود در انبار اکوبلا
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
اکوبلاویژه
امتیاز: 5.00 از 1(عضویت: ۱۳۹۹-۰۲-۰۵)
98.5%
تامین به موقع
100%
تعهد ارسال
97.7%
بدون مرجوعی
50% رضایت از کالا (1 نفر)
کاملا راضی
100%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

توضیحات

قیمت خرید لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل Pavilion 15-EH1070WM

 

محصولات سری HP Pavilion همیشه انتخاب خوبی برای لپ تاپ های چند منظوره در محیط های خانگی و کاری بوده اند. این دستگاه ها با راندمان بالا، ویژگی های زیاد، ساختار زیبا و بادوام متمایز می شوند. HP Pavilion 15-EH1070WM یکی از مدل های با کیفیت و زیبای این سری می باشد. اچ پی برای این مدل پردازنده قدرتمند Ryzen 7 5700U را در نظر گرفته که محصول AMD است. همچنین رم ۸ گیگابایتی DDR4 این مدل می تواند قدرت پردازشی کاملی را ارائه دهد. اگرچه فقدان گرافیک مجزا EH1070WM را به یک مدل ایده‌آل برای گیمرها تبدیل نمی‌کند، اما می‌تواند از پس بسیاری از برنامه‌های سنگین برآید. لازم به ذکر است که برای این مدل پورت های پرسرعتی در نظر گرفته شده است که امکان انتقال آزادانه اطلاعات را در سریع ترین زمان ممکن به شما می دهد.

با استحکام همچون نامش

HP Pavilion 15 یک لپ تاپ قدرتمند و ظریف است که با قیمتی مقرون به صرفه، ظاهری بیش از حد انتظار را به آن بخشیده است. بسیاری از مشاغل مختلف زیر کلاه نقره ای پنهان هستند که باید در مورد عاشق شدن با آنها بیشتر بدانید. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۰۸۰p و ظرفیت SSD مناسبی است. این محصول دارای تراشه قدرتمند نسل ۴ رایزن از شرکت AMD است و از نظر طراحی و پورت های فراوان دارای ویژگی های خوبی است اما از نظر عمر باتری کمی ایراد دارد که نقطه ضعف این لپ تاپ اچ پی است.

لپ‌تاپ کارمندی شیک

Pavilion 15 یک لپ تاپ جدید ویندوز ۱۰ است که ظاهری نسبتاً استاندارد دارد. همانطور که در سایر لپ تاپ های HP دیده می شود، مانند یک مثلث قائم الزاویه به نظر می رسد. نگاهی که ممکن است برای چند دقیقه شما را مجذوب خود کند. صفحه نمایش این محصول بسیار نازک است اما با حرکت به سمت لبه ها کمی حجیم می شود. موضوعی که ممکن است برخلاف بسیاری از انتظارات باشد; پوشش پلاستیکی بدنه این مدل محکم تر از آن چیزی است که تصور می کنید. پایه ها به همین ترتیب ظریف هستند و زاویه آن بسیار استاندارد است.این لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی یکی از استانداردترین و محبوب ترین اندازه ها در بین لپ تاپ ها می باشد. همچنین وزن این سیستم در مجموع ۱٫۷۵ کیلوگرم بوده و از مزیت زیادی برخوردار است که سنگین نیست و جابه جایی آن برای شما سخت نخواهد بود. به طور کلی، ظاهر شیک و ظریف آن ممکن است کمی گمراه کننده باشد و ممکن است شبیه یک لپ تاپ رومیزی میان رده نباشد.

صفحه نمایشی قابل قبول

HP برای ساخت Pavilion 15 از صفحه نمایش Full HD با پنل IPS استفاده کرده است که برای تمام کارهای روزمره شما عالی به نظر می رسد. صفحه نمایش بزرگ ۱۵٫۶ اینچی آن یک تجربه ویدیویی عالی را ارائه می دهد. تنها نقطه ضعف این لپ تاپ روشنایی آن است که کمتر از میانگین ۳۰۰ نیت مورد انتظار در لپ تاپ ها است. این لپ تاپ برای وبگردی یا تماشای فیلم در خانه مناسب است اما زمانی که زیر نور آفتاب هستید کافی نیست.

توزیع سخاوتمندانه پورت

Pavilion 15 طراحی ضعیفی ندارد و یک لپ تاپ میان رده خوب در این رنج قیمتی است. HP با پورت ها در هر دو طرف سیستم بسیار سخاوتمند عمل کرده است. این پورت ها شامل یک جک USB A در دو طرف دستگاه، یک کانکتور چند منظوره Type-C در سمت چپ، یک خروجی HDMI با اندازه کامل و یک جک هدفون هستند.

صفحه‌کلید باب میل شما

صفحه کلید به خوبی با عرض کامل طراحی شده است که کاملا طبیعی به نظر می رسد و به سرعت به آن عادت خواهید کرد. همچنین صفحه کلید دارای حداقل انعطاف و کنترل راحت کلید است. علاوه بر این، تاچ پد با یک کلیک حرکت می کند. تنها نقطه ضعف کیبورد نداشتن نور پس زمینه است که در تاریکی لپ تاپ را چندان راحت نمی کند.

این مدل دارای یک وب کم ۷۲۰p است که تمامی نیازهای شما را برای ویدئو کنفرانس برآورده می کند. این وب کم کیفیت ساخت بالایی دارد و بیشتر از آلومینیوم برای مقاومت در برابر افت بالا ساخته شده است.

نتیجه‌گیری

اگر عمر باتری لپ تاپ HP Pavilion 15 را با تمام ویژگی های آن در نظر بگیریم; این لپ تاپ به شما در انجام کارهای روزمره کمک می کند. این مدل دارای قدرت دسکتاپ زیادی با وب کم و صفحه کلید با اندازه کامل است که می توانید با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

سری پردازنده

Ryzen 7

ظرفیت حافظه RAM

هشت گیگابایت

نوع حافظه RAM

DDR4

سازنده پردازنده گرافیکی

AMD

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

دقت صفحه نمایش

1080 × 1920 پیکسل – Full HD

طبقه‌بندی

کاربری عمومی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل Pavilion 15-EH1070WM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: