تامین کننده بهترین کالاهای دیجیتال
No products in the cart.

پاسخ به پرسش‌های متداول

 

در این قسمت سعی کردیم به سوالات متداولی که ممکن است در خصوص خرید از اکوبلا داشته باشید، پاسخ دهیم. درواقع سوالاتی را مطرح کردیم که ممکن است برای اکثر خریدارها به وجود آید.

  1. آیا مقصد تحویل سفارشات محدود است؟

مشتریها هیچ محدودیتی از لحاظ مقصد ندارند و میتوانند از تمام نقاط کشور اقدام به ثبت سفارشات کنند. شیوه ارسال سفارشات اکوبلا به گونهای است که تمام امکانات و تمهیدات لازم برای ارسال به سرتاسر کشور مهیا شده است.

  1. ثبت سفارش کالا باید در چه ساعاتی باشد؟

به طور کلی در فروشگاه ما اصطلاح محدودیت بی معناست، چرا که نه تنها بدون محدودیت مکانی میتوانید اقدام به خرید کنید، بلکه از لحاظ زمان نیز هیچ محدودیتی اعمال نکردیم. یعنی در هر ساعت و تاریخی قادر به ثبت سفارشات خود هستید. در نتیجه زمان ثبت سفارشات در کیفیت کالا و نحوه ارسال آن بی تاثیر است.

  1. آیا کیفیت و اصالت کالا در زمان تحویل تضمین می شود؟

یکی از تعهدات اصلی ما اطمینان از کیفیت و اصالت کالا در زمان تحویل است. به عبارت دیگر، ما سفارشات را تحت شرایط تضمینی پردازش و ارسال می کنیم.

  1. آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

اکوبلا طیف گسترده ای از خدمات برتر را به مشتریان خود ارائه می دهد که یکی از آنها بهترین و جذاب ترین است. یکی از مهمترین جنبه های این خدمات، امکان بازگشت کالا می باشد. افراد در صورت نیاز به راحتی می توانند به راهکارها و مراحل اعلام شده مراجعه کنند.

جالب است بدانید که با توجه به تعهد زیاد ما به کسب و کار، استفاده از این خدمات نادر است و میزان استفاده از آن یک در هزار است.

۵٫ چگونه هزینه سفارشات را پرداخت می کنید؟

پرداخت یکی از مهم ترین مراحل برای سفارش است. برای اینکه از این مرحله به راحتی عبور کنید، امن ترین درگاه پرداخت را آماده کرده ایم تا بتوانید با خیال راحت از طریق حساب بانکی خود و با وارد کردن اطلاعات کارت حساب بانکی خود، مرحله پرداخت را انجام دهید.

  1. آیا محدودیتی برای حجم خرید وجود دارد؟

خیر، محدودیتی در حجم خرید وجود ندارد، بنابراین لازم است بار دوم Eucola تلاش کند تا اکثر محدودیت ها را حذف کند تا خریداران بتوانند به راحتی خرید کنند.

  1. زمان تحویل سفارشات چه وقت است؟

در ابتدا لازم به ذکر است که به طور کلی سعی می کنیم پس از ثبت سفارش محصول را با کمترین مسافت به مقصد برسانیم، البته بد نیست بدانید زمان ارسال سفارش به موارد مختلفی بستگی دارد. عواملی از جمله حجم سفارش، انتخاب خریدار از روش های مختلف سفارش.. و او.

  1. آیا می توانیم سفارش ثبت شده را لغو کنیم؟

از آنجایی که ممکن است پس از اتمام سفارش هر فردی به هر دلیلی از جمله تغییر نظر، انتخاب گزینه اشتباه و مواردی از این قبیل از ثبت سفارش پشیمان شود، امکان کنسلی را فراهم کرده ایم تا در صورت نیاز به راحتی بتوانید آن را لغو کنید.

  1. آیا امکان ارسال درخواست برای دیگران وجود دارد؟

 

بله، می توانید در هنگام ثبت سفارش آدرس محل دیگری را وارد کنید تا کالا به دست فرد مورد نیاز برسد. البته فراموش نکنید که باید اطلاعات گیرنده را بنویسید تا فرستنده محصول را به او تحویل دهد. استفاده از امکان ارسال درخواست برای دیگران نیز گزینه مناسبی برای ارسال هدیه است.

  1. در صورت نیاز به کمک و راهنمایی چه راه حل هایی وجود دارد؟

اگر به کمک و راهنمایی نیاز دارید، می توانید از محتوای سایت و بخش های مختلفی که برای راهنمایی مشتریان ایجاد کرده ایم استفاده کنید. با این حال، اگر همچنان به کمک و راهنمایی نیاز دارید، تیم پشتیبانی آماده پاسخگویی تمام وقت است.

  1. سفارشات چگونه تحویل می شوند؟

فرآیند تحویل سفارش در اکوبولا با دقت و دقت انجام می شود، به این معنی که مدارک تحویل باید در زمان تحویل ارائه شود تا نماینده ابتدا از تحویل گرفتن کالا اطمینان حاصل کند.

  1. در صورت وجود تفاوت بین کالای تحویلی و سفارش داده شده در سایت چه کنیم؟

از آنجایی که تمام مراحل حمل و نقل را تک تک و با دقت انجام می دهیم، درصد تبعیض و اختلاف بین کالاهای تحویلی و سفارش داده شده بسیار بسیار کم است. اما در صورت مواجه شدن با چنین صحنه ای می توانید از خدمات مرجوعی کالا استفاده کنید زیرا ما این خدمات را برای رفع چنین حوادثی ارائه می دهیم.

  1. اخرین حرف

اگرچه سعی کردیم متداول ترین سوالات را بپرسیم، اما اگر همچنان سوال و ابهامی دارید می توانید از تیم پشتیبانی بپرسید. تیم پشتیبانی اکوبلا تیمی متشکل از کارشناسان حرفه ای و با تجربه است که در هر زمان به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.
.