رویههای بازگرداندن کالا در اکوبلا از جمله بارزترین ویژگیهایی محسوب میشود که فقط و فقط برای کسب رضایت مشتریان و جلب اعتماد آنها ارائه میدهیم، چرا که ما از محصولات و خدمات خودمان مطمئن هستیم و با ارائه این گزینه می‌‌خواهیم شما را هم مطمئن کنیم تا نگران هیچ چیزی در انتخاب اکوبلا نباشید.

سایت ما مرجع کامل و جامعی برای خرید انواع روتختیها است. از آن جا که تنوع بالایی در محصولات داریم و میتوانیم نیاز اکثر مشتریها را به نحو احسن فراهم کنیم، از فروش بالایی هم برخوردار هستیم.

در میان صدها تجربه فروش شاید یکی از آنها بنا به هر دلیلی ملزم به بازگردانده شدن است. با توجه به این مسئله رویه های بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان گذاشتیم تا در صورت نیاز از وجود این مزیت بهرهمند شوند.

حالا این که رویههای بازگرداندن کالا چیست و چطور میتوانیم از وجود آن بهرهمند شویم از جمله سوالات مهمی است که در ادامه پاسخ آن را داده و به نکات مثمرثمری در این رابطه اشاره کردیم.

 

 

ارائه خدمات بازگرداندن کالا نشان از چیست؟

ارائه خدمات بازگرداندن کالا در سایت ما نشان دهندهی کیفیت بالای محصولات است، به نحوی که آن را میتوان به عنوان یکی از مهمترین عوامل تضمین کیفیت معرفی کرد.

وقتی یک فروشنده محدودیتی از بابت بازگرداندن کالا برای مشتریهای خود اعمال نمیکند، یعنی به حقوق مشتریان احترام گذاشته و در تامین رفاه حال آنها نهایت تلاش خود را کرده است.

در نتیجه باید بگوییم مشتری مداری نشانه مهمی از ارائه خدمات بازگرداندن کالا است، به بیانی دیگر اصلیترین اولویت فروشگاه ما تامین بالاترین سطح توقع مشتریان است.

 

 

دلایل استفاده از رویههای بازگرداندن کالا

برای استفاده از رویههای بازگرداندن کالا دلایل متعددی وجود دارد که برخی از آنها عبارت هستند از:

  • عدم تطابق در سفارش تحویل داده شده با سفارش ثبت شده در سایت

  • وجود عیب و نقض در محصول

  • آسیب دیدن هنگام حمل

  • عدم تطابق رنگ با رنگ انتخابی

  • عدم تطابق مدل با مدل انتخابی

  • انصراف از خرید و تغییر نظر

موارد بالا از جمله بارزترین دلایلی هستند که افراد را مجبور به استفاده از خدمات بازگرداندن سفارش میکنند.

شروط استفاده از خدمات بازگرداندن کالا

پر واضح است که یکی از عوامل جذب مشتری در اکوبلا وجود این ویژگی میباشد. هر کسی از خریدش دو دل بوده و موفق به یک تصمیم قطعی نمیشود، مطمئناً با اطلاع از وجود رویههای بازگرداندن کالا سفارش خود را بدون تعلل نهایی میکند.

برای استفاده از این خدمات باید شروطی وجود داشته باشند که در پایین تعدادی از مهمترینها را نام بردهایم:

  • کالا باید دارای یکی از نقصهای مغایرت با سفارش ثبت شده در سایت و یا ناسالمی باشد. در صورت وجود این شرط اقدام به بازگرداندن کالا راحتتر است.

  • زمان مشخصی جهت بازگرداندن، تعیین شده است که باید در بازه آن اقدام کنید. در حقیقت این خدمات از اعتبار زمانی برخوردار است.

  • اگر به دلیل وجود مغایرت ظاهری یا کیفی اقدام به مرجوع سفارش خود میکنید باید بستهبندی آن سالم بوده و مثل روز اول بازگشت بخورد.

  • بازگرداندن کالا به علت انصراف از انتخاب نیز زمانی امکان پذیر است که هیچ تغییری در کالا و نوع بستهبندی آن ایجاد نشده باشد.

  • و در آخر بهتر است به مراحل این اقدام اشاره کنیم. برای اقدام به بازگرداندن لازم است مراحلی را طی کنید که در تیتر بعد شرح مختصر و مفیدی در این رابطه گفتیم.

 

 

رویههای بازگرداندن کالا چگونه بوده و چه مراحلی دارند؟

رویههای بازگرداندن کالا عمدتاً از دو حالت خارج نبوده و مراحل بسیار راحت و مشخصی دارند. این دو حالت شامل بازگرداندن کالا در زمان تحویل و بازگرداندن کالا بعد از گذشت مهلت تعیین شده، میشوند.

در زمان تحویل به شرط وجود مغایرت و هر گونه نقصی میتوانید کالا را از طریق همان مامور مرجوع کنید. اما در حالت دوم که دیگر مامور تحویل وجود ندارد بایستی در زمان تعیین شده، مراحل بازگرداندن را انجام دهید.

در مراحل بازگرداندن کالا لازم است به سایت مراجعه کرده از طریق درگاههایی که مشخص کردیم اقدامات لازم را انجام دهید. بعد از انجام این اقدامات مامور تحویل در محل حاضر شده و کالا را بازمیگرداند. ناگفته نماند مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب خریدار واریز شده و جایی برای نگرانی نیست.

در صورتی که هر گونه سوال و ابهامی پیرامون رویههای بازگرداندن کالا دارید، میتوانید با پشتیبانان ارتباط برقرار کنید تا از اطلاعات آنها بهرهمند شده و هیچ ابهامی در این رابطه نداشته باشید.

.